خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/15 - 11:55
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
فلاحی با اشاره به حملات اخیر ائتلاف آمریکایی به یمن:

آمریکا همانند گذشته به دنبال بهانه جویی برای جنگ و خونریزی است

رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس مجلس شورای اسلامی، گفت: آمریکا در روزهای اخیر نشان داد همانطور که تسلیحات شیمیایی و حوادث یازده سپتامبر را بهانه ای برای جنگ قرار داده، هنور به دنبال بهانه جویی برای وحشیگری  و تجاوز است.

احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جنگ افروزی جدید آمریکا در منطقه به بهانه حمایت از امنیت نیروهای خود و امنیت دریای سرخ، گفت: تجاوز گسترده آمریکا بدون هماهنگی با نهاد های بین المللی و در سطحی غیر قابل پذیرش ناکارآمدی نهاد های جهانی نظیر سازمان ملل و شورای امنیت را ثابت کرد.

وی افزود: آمریکا به عنوان بخشی از بحران ضامن امنیت در منطقه نیست و حضور نظامی آمریکا در دریای سرخ امنیت این آب راه را کمتر کرد و کل منطقه را ناامن کرده است  و اگر کشورهای دیگر مانع تداوم حملات ائتلاف آمریکایی انگلیسی نشوند دامنه نا امنی و آشوب سراسر دنیاو تجارت بین المللی را خواهد گرفت.

رئیس فراکسیون مقاومت مجلس یازدهم تصریح کرد:مقاومت و مجاهدت تنها راه موفقیت در مقابل آمریکا و صهیونیست ها است و آمریکا در روزهای اخیر بار دیگر نشان داد همانطور که تسلیحات شیمیایی و حوادث یازده سپتامبر را بهانه ای برای جنگ قرار داد، هنوز به دنبال بهانه جویی برای وحشیگری  و تجاوز است/

پایان پیام 

 

خبرنگار: رضا زلکی

  • کد خبر : 375734
آخرین اخبار